WE ARE LOOKING FOR NEW EMPLOYEES

Application Specialist

Som Application Specialist får du möjlighet att arbeta med och i vårt affärssystem och dess underliggande system. Arbetet är kopplade till den dagliga driften, de olika projekt som genomförs samt utveckling och underhåll av Amplios systemmiljö.

OM TJÄNSTEN

Vi är ett starkt växande företag med positiv anda, lång samlad erfarenhet och hög kompetens.

Hos oss erbjuds du ett omväxlande och roligt arbete där du har möjlighet att utvecklas under många år framåt. Vår företagskultur är entreprenörsdriven, organisationen är platt och du har möjlighet att medverka i vår fortsatta utveckling och tillväxt. Vi har en god stämning på jobbet och är lyhörda för varandras åsikter och idéer.

Ladda ner ansökan i pdf-format

Arbetsuppgifter

Vårt tjänstekoncept (affärssystem och plattform) är navet i verksamheten där våra kundföretag och dess återförsäljare skapar hyres- och finansieringslösningar för sina slutkunder som kan vara såväl privat- som företagskunder.

Dina arbetsuppgifter är kopplade till de olika projekt som genomförs samt utveckling och underhåll av Amplios systemmiljö.

Dessa kan vara att:

– Stödja den operationella verksamheten som systemexpert

– Driva förändringar i system mot olika leverantörer

– Incidenthantering, driva lösningar av incidenter mot support

– Resurs i större utvecklingsprojekt, stödja specifikation och testning

– Konfigurera systemlösningar

Du rapporterar till Head of IT & Business Development.

Kravspec

Vi söker dig som har högskoleutbildning eller annan relevant utbildning inom ekonomiområdet/informationssystem.

Du har erfarenhet av och har arbetat med ekonomiska/finansiella system och förstår affärsstödjande processer och hur viktigt det är att ett system konfigureras rätt med parametrar och annan information.

Det är meriterande om du har arbetat i eller med en större organisation och förstår de processer och den komplexitet som finns i en modern systemmiljö.

Om du tidigare arbetat med affärssystemet ProFinance så är det också ett plus.

  • Som person är du starkt service- och affärsorienterad, driven och har en god förmåga att prioritera och hålla tidsramar.

  • Du har ordningssinne, är strukturerad och systematisk i ditt arbetssätt, levererar alltid enligt, eller över förväntan, och är proaktiv i ditt förhållningssätt..

  • Du talar, skriver och förstår svenska och engelska obehindrat.

  • Arbetet innebär täta kontakter med verksamheten och dess kunder och ställer höga krav på integritet och gott omdöme.

  • Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

SÖK TJÄNSTEN

Ladda upp ditt CV här
Choose File
Ladda upp ditt personliga brev här
Choose File

About Amplio

Amplio Rental AB with headquarter in Linköping, offers an integrated rental concept to develop profitable, sustainable growth and, through close partnership with customers, increase business benefits for both customer companies and their end customers.

To achieve this, a technical platform and a business concept is offered with inventory financing and customer financing through various integrated rental and finance solutions. The business system drives innovation and digitalization as well as sharpens service content and increases profitability for customers.

CONTACT
Anna Wolving

Get in touch with me if you want to know more about this position.

  • rekrytering@ampliorental.se

  • +46 707 82 50 73